Osnovne informacije
Sekretarijat Vijeća uspostavljen je
preuzimanjem 30 zaposlenih i aktive bivše OHR-ove Nezavisne pravosudne komisije
(IJC) u junu 2004. godine. Na ovim osnovama Sekretarijat se dalje
institucionalno razvijao i jačao, pružajući podršku Vijeću u svim segmentima
utvrđenim zakonom, i to:
- imenovanja nosilaca pravosudnih dužnosti,
- disciplinska odgovornost sudija i tužilaca,
- priprema sjednica Vijeća i izvršenje
odluka,
- edukacija sudija i tužilaca,
- pravosudna uprava i statistika,
- informaciona i komunikacijska tehnologija,
- budžeti pravosudnih institucija,
- projekti reforme pravosuđa.
Sekretarijat Vijeća ima direktora i zamjenika direktora, koji su odgovorni Vijeću. Direktora i zamjenika direktora imenuje i razrješava Vijeće u skladu sa odredbama Zakona o državnoj službi u institucijama Bosne i Hercegovine. Mandat direktora i mandat zamjenika direktora ograničen je na period od četiri godine. Mandat direktora i zamjenika direktora može se produžavati svake četiri godine.
Direktor je odgovoran za sveukupno obavljanje stručnih, finansijskih i administrativnih poslova Sekretarijata, za izvršenje budžeta kojeg usvaja Vijeće, kao i za ostale poslove o kojima odluči Vijeće.
Zamjenik direktora je odgovoran za nadzor
nad pripremom sjednica Vijeća i nadzor nad izvršenjem odluka Vijeća, kao i za
ostale poslove o kojima odluči Vijeće. Zamjenik direktora zamjenjuje direktora
u njegovom odsustvu.
- 1 - 1 / 1
- 1